ДЛЯ ДОРОСЛИХ




Художні олійні фарби
По-перше , варто звернути увагу на те , що кожен виробник випускає фарби 2 категорій : для професіоналів ( artist ) і для учнів ( student ) .                                     
Фарби з професійної серії містять тільки дійсні пігменти. А в дешевих серіях дорогі кольору замінені на імітації (hue, аналог, колір). Імітації, як правило, є сумішшю білого пігменту з аніліновими або синтетичними барвниками. Якщо в чистому вигляді така фарба виглядає прийнятно і схожа на замінний пігмент, то в сумішах з іншими квітами ці фарби поводяться абсолютно непередбачувано. З'являються зовсім небажані відтінки. Я не рекомендую фарби-імітації до роботи. Краще замінити їх недорогими, але натуральними пігментами.
Для своїх учнів я рекомендую набір фарб :

Для навчальних робіт краще використовувати недорогі фарби серії « Ладога » виробництва ЗХК , але з умовою , що вони містять натуральні пігменти ( відсутній символ ( А ) після назви ) . При необхідності , в набір фарб додаються дорогі натуральні пігменти серії « Майстер - клас » . Фарби виробництва фірми « Подольск - Арт » в цілому хорошої якості , багато художників люблять подільські земляні фарби . Але мені іноді траплялися дуже рідкі фарби , вироблені цим заводом .

Для початківців цілком достатньо цього набору!

білила титанові
Стронціановая жовта
Кадмій жовтий темний ( або середній )
Кадмій пурпурний ( або червоний темний )
краплак червоний
Кобальт зелений світлий
Кобальт зелений темний
Смарагдово - зелена ( зелена ФЦ )
Кобальт синій середній ( церулеум )
Ультрамарин
Кобальт фіолетовий світлий ( або темний , або марганцовая фіолетова , ультрамарин фіолетовий )
охра світла
Марс жовтий прозорий
Марс оранжевий прозорий
Марс коричневий темний прозорий
Умбра натуральна ленінградська
Кість палена

                          

                                Що стосується навчальних робіт, то для них можна використовувати як полотно, натягнутий на підрамник, так і полотно, наклеєне на картон або оргаліт. Загрунтований картон теж годиться, але важливо, щоб він мав фактурну поверхню, що імітує полотно. Для роботи на будь-якій основі важлива якість грунту, грунт не повинен «тягнути» фарбу
(тягне грунт викликає помутніння, викликане вбиранням масла з фарби). Візуально визначити якість грунту не завжди можливо, як правило, якісний грунт трохи блищить, рівний; неякісний грунт мутний, на ньому часто видно крупинки, тріщини. Якщо грунт тягне, то ситуацію можна частково виправити, попередньо просочивши його маслом 
(або трійником).



                                            







                                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар